Reklamace

Reklamace prosím zasílejte na adresu: 

Reedog s.r.o.
Sedmidomky 459/8
101 00 Praha 10

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do 5ti pracovních dnů). Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku (od kurýra, na poště, na prodejně..). Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců (v některých případech 36). Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

                                                               

Postup reklamace

Zjistili jste na zakoupeném výrobku závadu? Prosíme kontaktujte nás na infolince 216 216 106 nebo e-mailem na info@reedog.czV některých případech závadu vyřešíme po telefonu a předejdeme tak zbytečnému přeposílání zásilek, které zdržuje vyřízení záležitosti.

Zboží jste vyzkoušeli a nevyhovuje vám? Nebo má zboží závadu, která nešla vyřešit po telefonu? Stáhněte si prosím reklamační protokol nebo odstoupení od smlouvy:

 

             Odstoupení od smlouvy                     Reklamační protokol

 

  • Reklamované zboží pečlivě očistěte (v případě zaslání znečištěného zboží vám bude účtován poplatek za čištění 300Kč)
  • Zboží zabalte společně s vyplněným protokolem a dokladu o nákupu (nákupní faktura)
  • Zboží zasílejte vždy kompletní a s jasným popisem závady. Nikdy nezasílejte zboží na dobírku! V takovém případě nebude přijato. 
  •  

Zboží zasílejte na adresu:

Reedog, s.r.o.

Sedmidomky 459/8

101 00 Praha 10