Naše společnost Reedog s.r.o. je výrobcem prémiových produktů, výhradním zástupcem a distributorem několika světoznámých značek. Na trhu působíme od roku 2014 a od té doby se dynamicky rozrůstáme. V současné chvíli působíme v několika zemích Evropy. Do našeho týmu hledáme kolegyni, která by nám vypomohla s administrativní činností.
Co bude náplní tvojí práce?
- Administrativní činnost spojená s chodem e-shopu
- Úprava a údržba webových stránek prostřednictvím online rozhraní softwaru
- Správa produktového katalogu a jeho rozšiřování
- Výpomoc finančního oddělení v oblasti administrativy
- Příležitostné překlady jednoduchých textů do jiných jazyků
- Reprezentace na sponzorských akcích
Dále požadujeme:
- Základní znalost češtiny
- Znalost AJ výhodou (slovem i písmem, min. úroveň B2)
- Praxe v online byznysu velkou výhodou (reklamní agentura, e-shop apod..)
- Technický cit, samostatnost, aktivita, kreativita
- Práce na PC a internet (Google Drive, Simplia admin, Excel atd.)
- Spolehlivost, pečlivost, samostatnost, flexibilitu a selský rozum
A co ti za to nabídneme my?
- Práci na poloviční úvazek
- Možnost dlouhodobé spolupráce a kariérního růstu
- Kolektiv, kde si můžeš postěžovat stejně jako navrhnout nové nápady
- Občasné večírky, pizzy a grilovaní u nás
- Sleva na firemní výrobky
- Multisport karta
- 5 týdnů dovolené
- Dog friendly prostředí
- Kancelář na Praze 10 (Možnost občasné práce z domova)
- Výdělek od 10 000 - 20 000 Kč (práce na ŽL)
Kontakt: Tereza Jalovcová; tereza@reedog.cz